Aktualności

Kończymy realizację hotelu na Twierdzy Srebrna Góra

Wielkimi krokami zbliża się koniec naszej realizacji hotelu w kazamatach Donjonu Twierdzy Srebrna Góra.

Pomierzymy Bochnię

Na zlecenie Kopalni Soli Bochnia w najbliższych miesiącach firma AMC Zakład Robót Górniczych i Wysokościowych przeprowadzi pomiar sieci niwelacyjnej obejmującej swoim zasięgiem...

Szkolimy w AMC

Od początku istnienia firma AMC ZRGiW ściśle współpracuje z jednostkami naukowymi. Posiłkujemy się projektami naukowców, wykonujemy dla nich prace badawcze i pomocnicze, a także...

Zakończyliśmy remont Klasztoru Sióstr Św. Dominika w Ołpinach

Po dwóch latach zakończyliśmy z sukcesem remont Klasztoru Sióstr Św. Dominika w Ołpinach. Od stanu opuszczonego budynku z przeciakającym dachem i stropami zagrażającymi...

Wznawiamy prace na Zamku w Olsztynie k. Częstochowy

Wznawiamy prace zabezpieczające w obrębie Zamku Dolnego i Budynkach Bramnych wraz z fosą. Rozpoczynamy od prac archeologicznych. Po pracach badawczych planujemy ziemne prace...

Rozpoczęliśmy zabezpieczenie komory Seeling w Kopalni Soli Wieliczka

Rozpoczęliśmy realizację zadania pt. „Zabezpieczenie komory Seeling na mpoz. Kazanów Kopalni Soli Wieliczka”. To piękna komora, która wymaga pilnego zabepzieczenia i jest...

Zabezpieczamy most pod przełęczą Kocierz

W najbliższych tygodniach przeprowadzimy zadanie polegające na pracach scalających mury kamienne przyczółków mostowych poprzed iniekcję niskociśnieniową.  Zabytkowy most...

Wizyta na Kadzielni w Kielcach

Co roku sprawdzamy jakość zabezpieczeń trasy turystycznej w Jaskini na kieleckiej Kadzielni. W zasadzie w systemie jaskiniowym, bo obejmuje on kolejno: Jaskinie Odkrywców -...

postępy prac w Twierdzy Srebrna Góra

Od ponad roku tworzymy hotel i restaurację w starych kazamatach. Po usunięciu ton gruzu (pod nadzorem archeologa) wykonaliśmy wykopy pod instalacje, a następnie wylewki i stropy dla...

Skończony remont szybu Daniłowicz w Kopalni Soli Wieliczka

Po blisko roku prac zakończyliśmy prace remontowe w szybie Daniłowicz! Poprzedni remont wykonano w 1989 roku, więc ten aktualny był konieczny. Sam szyb powstał w 1635 roku, stanowiąc filar...

Inwentaryzacja studni na Zamku w Janowcu k/Kazimierza Dolnego

Podjęliśmy pierwsze kroki do opracowania technologii inwentaryzacji zabytkowej studni umiejscowionej na dziedzińcu Zamku w Janowcu , oddziału Muzeum Nadwiślańskim w Kazimierzu Dolnym. ...

Ocena techniczna stanu konstrukcji Krzyża na wzgórzu Bryjarka w Szczawnicy

Krzyż na Bryjarce został postawiony w 1902 roku, zaledwie rok po Krzyżu na Giewoncie. W 120 rocznicę jego posadowienia, wobec zmian klimatycznych i towarzyszących im coraz gwałtowniejszym...

zakończyliśmy prace w podziemiach Kamiennej Góry w Lubaniu

Firma AMC Zakład Robót Górniczych i Wysokościowych w okresie grudzień 2020-styczeń 2021 wykonała projekt realizacji udostępnienia podziemi pod Kamienną Górą w Lubaniu, a...

Powstanie klimatyczna restauracja i hostel w Twierdzy Srebrna Góra!

We wrześniu 2021 roku wróciliśmy do Twierdzy Srebrna Góra! Tym razem zadanie jest wyjątkowe, bo w historycznych kazamatach powstanie hostel i restauracja. Usuwamy gruz,...

Podziemia Kamiennej Góry w Lubaniu

Czy już w sierpniu uda się rozwikłać tajemnicę zawartości i stanu sztolni pod Kamienną Górą w Lubaniu, woj. Dolnośląskie? Od połowy lipca 2021r. pracujemy nad wydrążeniem małogabarytowej...

Remontujemy Klasztor Sióstr Św. Dominika w Ołpinach

Pod koniec XIX wieku do Ołpin sprowadziły się zakonnice ze zgromadzenia św. Dominika. Dla mieszkańców całej okolicy była to szansa na lepsze życie. Siostry znały się na podstawach medycyny,...

Podziemny Olkusz - otwarcie trasy turystycznej w Kwartale Królewskim

Podziemia Kwartału Królewskiego w Olkuszu odkopane i odrestaurowane przez firmę ZRGIW AMC jako generalnego wykonawcę są już otwarte do zwiedzania! Zapraszamy do zapoznania się...

Rozpoczęliśmy zabezpieczenie Smoczej Jamy na Wawelu

Smocza Jama to najbardziej rozpoznawalna i najchętniej odwiedzana jaskinia w Polsce. Jest scenografią jednej z najstarszych i najbardziej znanych legend o Smoku Wawelskim i szewczyku Dratewce....

Nowa jaskinia niedaleko Kielc odkryta podczas prac firmy AMC

Na portalu Onet.pl opisano odkrycie nieznanej dotąd jaskini, która znajduje się w rezerwacie przyrody Moczydło, w Jaworzni, niedaleko Kielc. Firma ZRGIW AMC prowadzi na terenie rezerwatu...

Animacja skanu 3D Jaskini Nietoperzowej

Zapraszamy do oglądnięcia animacji! Kolorowy skan 3D Jaskini Nietoperzowej (Dolina Będkowska, gmina Jerzmanowice). W ramach skanowania, wykonany został pełny model 3D trasy turystycznej...

Zabezpieczamy Kopalnię Wapienia w Nielepicach

Mamy przyjemność realizować zadanie wykonania projektu i realizacji zabezpieczeń w ramach likwidacji Kopalni Wapienia "Nielepice" należącej do Kopalni Wapienia "Czatkowice"...

Poszukiwania Sztolni Róża w Cisnej

Na zlecenie  Fundacji "Tylko Bieszczady ", która tematem poszukiwań Sztolni Róża zajmuje się od 2013 roku, we wrześniu 2020 roku nasza firma wykonała 30-metrowe...

Projekt RIESE: skanowanie laserowe podziemi kompleksów Włodarz i Gontowa

Od 2015 roku w kolejnych wyprawach dokumentacyjnych studentom i opiekunom z Wydziału Geodezji Górniczej i Inżynierii Środowiska AGH udało się przeprowadzić pełną inwentaryzację Kompleksu...

POIR - dotacje na kapitał obrotowy

Nasza firma realizowała projekt pt. Dotacja na kapitał obrotowy dla firmy ANDRZEJ CISZEWSKI ZAKŁAD ROBÓT GÓRNICZYCHI WYSOKOŚCIOWYCH "AMC" w ramach programu POIR.00.00.00....

Rewaloryzacja dawnej koksowni Orzegów w Rudzie Śląskiej

Firma ZRGIW AMC od roku 2019  prowadzi rewaloryzację zabytkowych obiektów przemysłowych  dawnej koksowni Orzegów. Są to bateria pieców, budynek magazynu węgla,...

Rewaloryzacja kwartału królewskiego na rynku w Olkuszu

Firma ZRGIW AMC prowadzi od 2018 roku rewaloryzację budynku dawnego starostwa miasta Olkusz jako generalny wykonawca. Budynek stanął w miejscu dawnej mennicy królewskiej z XVI wieku....

Nowa strona internetowa ZRGIW AMC

Zapraszamy do odwiedziń na nowej stronie internetowej Zakładu Robót Górniczych i Wysokościowych AMC. Na stronie znajdą Państwo szczegółowe informacje o ofercie firmy ,...

Koronawirus - funkcjonowanie ZRGIW AMC

W związku z epidemią koronawirusa zawieszamy wizyty w siedzibie firmy od dnia 16.03.2020 do odwołania. Wszelkie sprawy prosimy załatwiać drogą telefoniczną lub mailową. Firmy kurierskie będą...

Helikopter nad Zamkiem w Rabsztynie

W czasie prac związanych z rewaloryzacją ruin Zamku Górnego w Rabsztynie powstała konieczność montażu konstrukcji stalowej spiralnych schodów prowadzących na najwyżej położony punkt widokowy....

Ulotki z ofertą dostępne online

Do pobrania dostęne są ulotki z ofertą firmy ZRGIW "AMC". W ofercie mogą Państwo znaleźć: Budownictwo przemysłowe Oferta prac wykonawczych Budownictwo...

Zagospodarowanie ruin zamku w Smoleniu dla celów turystycznych

ZRGiW AMC wykonał zagospodarowanie ruin zamku w Smoleniu dla celów turystycznych (wykonanie infrastruktury parku tematycznego historyczno -architektoniczno - przyrodniczego) oraz...

Most drogowy na rzece Skawinka w miejscowości Skawina.

Prowadzimy prace remontowe stalowego mostu drogowego na rzece Skawinka w miejscowości Skawina. Zakres robót  podwykonawczych obejmuje: antykorozję konstrukcji stalowej...

Mirsk - trasa turystyczna w Kopalni Św. Jan

Udostępnienie dla ruchu turystycznego Kopalni Św. Jan w Krobicy koło Mirska. roboty górnicze kotwienie iniekcje infrakstruktura powierzchniowa ścieżka turystyczna...

Twierdza Srebrna Góra

Prowadzimy prace rewaloryzacyjne w Twierdzy Srebrna Góra. Zakres robót obejmuje m. in.: naprawa elementów murowych remont kanałów odwadniających...

Groty Nagórzyckie - Tomaszów Mazowiecki

Nasza firma prowadziła roboty przy budowie trasy turystycznej w Grotach Nagórzyckich koło Tomaszowa Mazowieckiego. Prace obejmowały następujący zakres: Budowa szybu żelbetowego...

Kamienna Góra - podziemna trasa turystyczna

W latach 2010-2011 byliśmy generalnym wykonawcą górniczych robót zabezpieczających oraz adaptacji pod kątem ruchu turystycznego sztolni znajdujących się w centrum kamiennej...

Skanowanie konstrukcji krzyża na Giewoncie

W dniu 24.08.2010 wykonaliśmy skanowanie konstrukcji krzyża na Giewoncie. W wyniku pomiarów otrzymaliśmy chmurę składającą sie z 9 milionów punktów odzwierciedlających...